Επιστροφή Προϊόντων

Εδώ θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για το πως θα επιστρέψετε το προϊόν σας

return

Οδηγίες & Όροι

Ως πελάτης, μπορείτε να αποσύρετε ορισμένες από τις αγορές σας από το κατάστημά μας χωρίς να αναφέρετε κανένα λόγο για την επιστροφή. Ωστόσο, για να γίνουν δεκτές επιστροφές πρέπει να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις.

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους ώστε να μη προβείτε σε αποστολή προϊόντων που ΔΕΝ μπορούν να επιστραφούν και χρεωθείτε 2 φορές τα έξοδα αποστολής.

Επικοινωνήστε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους :

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημα σου στην από κάτω φόρμα επιστροφής προϊόντων
  • Καλώντας μας στο τηλέφωνό : 28210 94690
  • Μέσω email, στο info@rc-modelmaniac.gr δηλώνοντας το αίτημά σας

Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων


    Πολιτική ακυρώσεων-επιστροφών-αλλαγών

    Α) Ακύρωση παραγγελίας

    Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

    • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας.
    • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε στο: 2821094690 (9:00-14:00 Δευτέρα έως Σάββατο και απόγευμα 18:00-21:00 Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή) ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@rc-modelmaniac.gr , εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς

    B) Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

    Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος ή συμπλήρωση εφόσον αυτό που του παραδόθηκε δεν αντιστοιχεί κατά είδος και ποσότητα με την παραγγελία του ή απολείπεται κάποια συνομολογημένη ιδιότητα με υπαιτιότητα του καταστήματος. Ο καταναλωτής οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με κατάστημα σχετικά με το λάθος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν (χωρίς ζημίες και με άθικτη συσκευασία).Η αντικατάσταση αφορά την αποστολή προϊόντος αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, ενώ επιστροφή χρημάτων προβλέπεται αποκλειστικά στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στο κατάστημα καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον καταναλωτή βαρύνουν το κατάστημα, εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος από το κατάστημα τόπος και τρόπος επιστροφής.

    Γ) Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

    Τα προϊόντα που στέλνουμε ελέγχονται και δοκιμάζονται για την άρτια λειτουργία τους πριν την αποστολή.

    Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου-απόδειξης  κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην έχει υποστεί καμία μορφή φθοράς με υπαιτιότητα του καταναλωτή και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Απ. Λιανικής, τιμολόγιο) με πλήρη τη συσκευασία του και άθικτη. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

    Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον καταναλωτή ελαττώματος.

    Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτό από το κατάστημα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον καταναλωτή (εξαιρούνται κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής) Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το κατάστημα.

     Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα , επί της οδού Μιχαήλ Κόρακα αριθμός 4. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ο καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα προκειμένου να επιλέξει την επιστροφή των χρημάτων του είτε από την έδρα του καταστήματος είτε με τραπεζικό έμβασμα.

    Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση στον καταναλωτή του προϊόντος αντικατάστασης βαρύνουν το κατάστημα.

    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον καταναλωτή, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του καταναλωτή.

    Δ) Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

    Ο καταναλωτής σύμφωνα με το ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της παράδοσης και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

    Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

    Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@rc-modelmaniac.gr και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

    Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.

    Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης.

    Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει την δυνατότητα "Παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα , το οποίο εδρεύει στα Χανιά Κρήτης στη οδό Μιχαήλ Κόρακα αριθμός 4.Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ο καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα προκειμένου να επιλέξει την επιστροφή των χρημάτων του είτε από την έδρα του καταστήματος είτε με τραπεζικό έμβασμα

    Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει το κατάστημα και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το αγαθό. Το κατάστημα είναι πρόθυμο να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίησης των αγαθών η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει το κατάστημα για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από το κατάστημα. Το κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

    Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για ειδικές παραγγελίες προϊόντων που προμηθεύεται η εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων έπειτα από προπαραγγελία του τελευταίου. (άρθρο 3ιβ, παρ. γ΄, ν. 2251/1994).

    Ε) Αλλαγές Προϊόντων

    Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος του με διαφορετικό προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος ίσης αξίας εντός προθεσμίας 15 ημερών από την παραλαβή τους ή με πόντους εξαργύρωσης(store credits) στο ηλεκτρονικό κατάστημα ίσης αξίας. Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αλλαγή προϊόντων αν ο καταναλωτής δεν τηρήσει τις ως άνω υποχρεώσεις του.

    Τα έξοδα επαναπροώθησης των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή. Σε περίπτωση επιλογής προϊόντων μεγαλύτερης αξίας από την αξία της αρχικής του παραγγελίας ο καταναλωτής οφείλει να αποδώσει την διαφορά κόστους στο κατάστημα. Η περίπτωση επιλογής προϊόντων μικρότερης αξίας από την αξία της αρχικής παραγγελίας του καταναλωτή δεν υφίσταται.

    Για την άσκηση του δικαιώματος αλλαγής ο καταναλωτής οφείλει να επικοινωνήσει με κατάστημα μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (2821094690), είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@rc-modelmaniac.gr

    Στ) Ειδικές Προπαραγγελίες

    Ο καταναλωτής δύναται να ακυρώσει κάθε ειδική προπαραγγελία την οποία έχει ήδη υποβάλει εντός 24 ωρών από την χρονική στιγμή υποβολής της. Η ακύρωση προπαραγγελιών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, μέσω της τηλεφωνική γραμμής εξυπηρέτησης (2821094690), είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@rc-modelmaniac.gr.

    Μετά την παρέλευση της προθεσμίας των ως άνω προπαραγγελιών το κατάστημα δεν θα κάνει δεκτή καμία ακύρωση προπαραγγελίας και δεν είναι υποχρεωμένο σε επιστροφή χρημάτων. Ειδικότερα το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης οποιασδήποτε προκαταβολής τυχόν έχει καταβάλει ο καταναλωτής, ανεξαρτήτως της άρνησης παραλαβής των προϊόντων εκ μέρους του.

    Διεύθυνση

    Κόρακα 4, Χανιά 731 35

    Τηλέφωνο

    28210 94690

    Email

    info@rc-modelmaniac.gr

    Ωράριο Λειτουργείας

    Δευτέρα : 9:00 - 14:00
    Τρίτη : 9:00 - 14:00 & 18:00 - 21:00
    Τετάρτη : 9:00 - 14:00
    Πέμπτη : 9:00 - 14:00 & 18:00 - 21:00
    Παρασκευή : 9:00 - 14:00 & 18:00 - 21:00
    Σάββατο: 9:00 - 14:00
    Κυριακή : Κλειστά